16 Eki 2007

kazanan ve kaybeden

E-posta arşivlerimde bir yazı ararken gözüme takılan bu yazıyı bloga da aktarmak istedim...
Siz hangisisiniz? Ben bir zaman kazanan bir zaman kaybeden olmaktayım.

KAZANAN, her zaman çözümün bir parçasıdır.
KAYBEDEN, her zaman problemin bir parçasıdır.

KAZANANIN her zaman bir programı vardır.
KAYBEDENİN her zaman bir özürü vardır.

KAZANAN, "Bu işi senin için yaparım" der.
KAYBEDEN, "Benim işim değil ki" der.

KAZANAN, her sorunda bir çözüm görür.
KAYBEDEN, her çözümde bir sorun görür.

KAZANAN, "Uzak ama yolu biliyorum" der.
KAYBEDEN, "Yakın ama yolu bilmiyorum" der.

KAZANAN, çakılların yanındaki çimeni görür.
KAYBEDEN, çimenin yanındaki çakılları görür.

KAZANAN, "Zor olabilir ama mümkün" der.
KAYBEDEN, "Mümkün ama çok zor" der.

KAZANAN, konuşmak yerine yapar.
KAYBEDEN, yapmak yerine konuşur.

KAZANAN, ağlamak yerine çalışır.
KAYBEDEN, çalışmak yerine ağlar.

KAZANAN, beynini çalıştırır
KAYBEDEN, çenesini ...

3 yorum:

  1. Pınar, biraz mağarama çekilmem gerekti galiba :) "Bkz:Erkekler Marstan Kadınlar Venüsten"

    Şaka bir yana düşünce olarak da yoğunluk yaşıyorum. Buraya sıra gelmiyor.

    Arayıp sormana sevindim :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. İsmim Muzaffer (zafer kazanmış) olduğu için yukarıdaki oylamada "Hep kazanan" seçeneğini işaretledim.

    Çocuklarınıza Muzaffer ismini koyunuz ve hep kazanan olmalarına bu şekilde yardımcı olunuz :)

    İsmimi seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Muzaffer, hep muzaffer olman dileğimdir :)

    YanıtlaSil