26 Mar 2007

benbugunbunuogrendim ve devletşah

Seçme webloglarım arasına eklemiş olduğum sayfaları tanıtayım biraz.

benbugunbunuogrendim muayene ettiği hastalarından öğrendiklerini günlük şeklinde yayınlayan İzmirli bir doktorun sayfası. Çok hoş ve doğal bir üslupla yazılmış sayfadaki bütün yazıları bir haftasonumu harcayarak okudum. İlginç deneyimler. Sayenizde biz de öğreniyoruz dr ssbb.

devletşah ise Leonardo'nun makineleri sergisine gittiğim sırada tanıştığım bir hanımın sitesi. Çok doğal bir tarzda yazılar ve harika bir site tasarımı. Fotoğraf, ses ve videolarla yemek tarifleri, gezi notları, podcasting, paylaşımlar ve daha birçok şey.

Bu iki siteyi fırsat buldukça takip etmeyi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Bazen bazı şeyler hiç beklenmedik sonuçlar doğuruyor değil mi? Tıpkı tanışmamız gibi. Aramızda bekleyenlerin sizin konuşmalarınız, benim övgülerime rağmen sergiyi görmekten vazgeçip aramızdan çekilmeleri gibi.

    Sitem hakkında söylediğiniz övgü dolu sözler için teşekkür ederim. Bana yazdığınız yorumdan istediğinizde çok güzel ve uzun yazılar yazabileceğinizi anladım. Bence illâ mesleğiniz hakkında yazmayı düşünmeyin.

    Bundan böyle ben de sıksık başka şeyler yazıyor musunuz diye bakacağım. Bir de fotoğraf konusu var ki onu e-posta ile göndermiştim.

    YanıtlaSil
  2. Sayın Devletşah hanım,

    Beklendik veya beklenmedik sonuçlar; hepsi birer araç olarak birçok harikuladeliklere vesile olabiliyorlar!

    Öncelikle yukarıda belirtmeyi unuttugum birşey var ki o da benbugunbunuogrendim sitesine de sizin sayfanızdan ulaşmış oluşum :)

    Siteniz hakkında söylediklerim ise övgüden ziyade hak ettiğinizi düşündüklerimi belirtmekten ibaret.

    Önerinize gelince; Yeni yayımına başladığım bu siteyi sizin de önerinize paralel olarak meslek dışı yayım için kullanma amacındayım. Böylece deşarj olma vesilesi de oluyor başka konularda yazmayı denemek. Bir de sizin sitenizi gördükten sonra bana ayrı bir şevk geldiğini söyleyebilirim.

    Uzun yazı demişken Uludağ'da beş gün maceramı tavsiye ediyorum. Etkinlik raporundaki fotoğrafları kendi makinamı götürmediğim için ben çekmedim.

    Selamlar...

    YanıtlaSil