27 Mar 2007

Eskişehir Odunpazarı Evleri 2004

2004 yılının Mayıs ayında güzel bir gündü ve bir arkadaşla Eskişehir eski Odunpazarı evlerinin bulunduğu mahallelerde fotoğraf avına çıkmıştık. İşte o fotoğrafları bütün gece boyunca arşivlerimden arayıp buldum ve flickr'a yükledim. Buyrun izleyin...



Çok yakında yine gidip çekim yapmayı istiyorum. Bakalım neler değişmiş olacak...

Geçenlerde Devletşah hanımla odunpazarı konusundan bahsetmiştik bir e-postada. Aklımdayken halledeyim dedim ve bu fotoğrafları buldum. Aslında iyi de oldu. O zamanki acemi halimizle çekimlerim de fena değilmiş (gerçi şimdi de ustalaşmadık ama). Sağolsun beraberimdeki arkadaşım da oldukça yardımcı olmuştu konu seçiminde.

Not: Fotoğraflardan birinde bir çeşmenin yan duvarında benim adım yazılıymış; onun için çekmişim galiba. Yani ben yazmadım :p

4 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzelmiş. En kısa sürede gidip görmek farz oldu..

    YanıtlaSil
  2. Tum fotograflar ve ozellikle kediler super!
    Cocuklugum Odunpazarı'nda
    gectigi icin o eski evlerin ayri bir yeri var bende..
    Yeni fotolari merakla bekliyorum:)

    FeHiMe

    YanıtlaSil
  3. Güzel fotoğraflar.

    YanıtlaSil
  4. bu görüntülere cok sevindim annem odunpazarı yerlisi ve evini cok merak ediyordu tşkler

    YanıtlaSil